0
Korpa
0
Korpa

Uslovi korišćenja i prodaje

Uslovi korišćenja i prodaje

Kvantum Balkans d.o.o.
Bulevar Milutina Milankovica 11a,
11000 Beograd
0800 222 333
online@vans.rs
PIB: 113666073
Matični broj: 21910279

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo Kvantum Balkans d.o.o. Beograd-Novi Beograd, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.vans.rs 


Obaveštava


-  Da se prodaja robe putem internet sajta www.vans.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Kvantum Balkans d.o.o. Beograd-Novi Beograd, Bulevar Milutina Milankovića 11a, mat.br. 21910279, PIB: 113666073, Tel. 0800 222 333, adresa za izjavlljivanje reklamacije je : online@vans.rs
- Da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.vans.rs
- Da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.vans.rs smatra prodajom na daljinu.
- Da roba koja se prodaje putem internet sajta www.vans.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji;
- Da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;
- Da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal;
- Da je usluga isporuke robe 300rsd. Za isporuke koje su veće od 6000 rsd isporuka je besplatna. 
- Kupljenu robu isporučujemo u roku od 5 dana putem kurirske službe Daily Express, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE
- Da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.vans.rs
- Da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.vans.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu;
- Da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
- Da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da veličina nije odgovarajuća, potrošač ima pravo da artikal zameni u roku od 14 dana za drugu veličinu, na način kako je to definisano na strani ZAMENA VELIČINE I ZAMENA ARTIKLA ZA DRUGI
- Da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani ZAMENA VELIČINE I ZAMENA ARTIKLA ZA DRUGI
- Da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE
- Da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani REKLAMACIJE.
- Reklamacioni list možete preuzeti na strani POTVRDA O PRIJEMU REKLAMACIJE
- Kupljenu robu isporučujemo u roku od 5 dana putem kurirske službe, a način kako je to definisano možete videti ovde.

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Unicredit, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Unicredit, a Internet trgovac nema uvid u  podatke koji se razmenjuju.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos ce se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka. Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Vans e-shopa mora ispunjavati sledeće uslove:

- Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

USLOVI ISPORUKE

Rok isporuke
Nakon potvrde, Vaša porudžbina ulazi u status obrade u kojoj se utvrđuje da li je traženi artikal dostupan. Nakon obrade porudžbine, na Vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine. Očekivani period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom, period obrade porudžbine možete da očekujete u roku od 5 dana. Obaveza prodavca je da isporuči robu koju je kupac naručio bez nepotrebnog odlaganja i to najduže 30 dana. Pošto nam je zadovoljstvo kupaca na prvom mestu sve ove rokove se trudimo da svedemo na minimum i opravdamo poverenje naših kupaca. Nakon obrade porudžbine kurir preuzima Vašu pošiljku. Ukoliko Vaša porudžbina sadrži više od jednog artikla, može se desiti da vam celokupna porudžbina stigne u više pošiljki, sa par dana razmaka.

Preuzimanje pošiljke
Kuriri Daily Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za Vans), pošiljke donose na adresu za isporuku radnim danima u periodu od 8-17h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj 0800 222 333. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

Cena isporuke
Minimalna vrednost porudzbine je 1.500 RSD. Cena isporuke je 300 RSD, dok je  za porudzbine preko 6.000 RSD isporuka besplatna.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima isporuke.

 
NAČINI PLAĆANJA

U mogućnosti ste da odaberete:
• plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
• platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu
• plaćanje karticama na 3 mesečne rate bez kamate tokom procesa kupovine na sajtu

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo gotovinom, kuriru naše partnerske kurirske.

Plaćanje karticama

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Dina, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Intesa, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intese, a Internet trgovac nema uvid u  podatke koji se razmenjuju.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos ce se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka. Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Vans e-shopa mora ispunjavati sledeće uslove:

- Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
U slučaju dodatnih pitanja možete nam se obratiti putem online formulara na linku KORISNIČKA PODRŠKA ili pozivom na +381114428300 .

 

Plaćanje karticama na rate bez kamate

Svoju narudžbinu možete platiti i na rate, bez kamate, do 3 mesečne rate, koristeći Visa ili MasterCard kartice banke Intesa. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i  CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Nakon unosa podataka sa kartice, sistem će prepoznati da li je plaćanje na rate moguće karticom koju posedujete i dobićete novo polje gde klikom odabirate željeni broj rata za plaćanje Vaše porudžbine:

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje na rate je moguće jedino karticama banke Intesa. Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Vans e-shopa mora ispunjavati sledeće uslove:
- Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Želimo Vam uspešnu kupovinu.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Vaša porudžbina je potpuno sigurna!

U kompaniji Kvantum Balkans d.o.o. cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Balkans Balkans d.o.o.


Zaštita privatnosti podataka

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge, prijavom ili registracijom na sajt podrazumeva saglasnost korisnika da mu šaljemo email, sms i viber obaveštenja. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing, sms i viber lista koje koriste za marketinške kampanje.
Kompanija Kvantum Balkans d.o.o. će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi Vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa Vama. Kvantum Balkans d.o.o. neće prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji Kvantum Balkans d.o.o. su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka.
Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.
Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost  podataka  prilikom  kupovine,  garantuje  procesor  platnih  kartica, banka Intesa,  pa  se tako  kompletni  proces  naplate  obavlja  na  stranicama  banke.  Niti  jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.


Cookies

Sajt koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru. Cookie-ji su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Kvantum Balkans d.o.o. se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
 

REKLAMACIJE

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 0800 222 333.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu KORISNIČKU PODRŠKU.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu KORISNIČKU PODRŠKU.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  •     Broj Vašeg računa-otpremnice
  •     Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
  •     Opis problema koji imate

Tražene podatke možete da pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail online@vans.rs i opišete kakav problem imate ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na adresu  ili pozivanjem broja telefona 0800 222 333.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

- Reklamacioni list možete preuzeti na strani POTVRDA O PRIJEMU REKLAMACIJE.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Vans , već trošak pada na teret kupca.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
 

PROCEDURA ZA POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Vans je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

- Broj Vašeg računa-otpremnice (esir broj u gornjem levom uglu računa)

- Broj dinarskog tekućeg računa na koji će biti uplaćena sredstva

- Šifru artikla koji želite da vratite

Tražene podatke možete dostaviti na mejl online@vans.rs ili online@vans.rs. Uslov za zamenu ili povrat je da se artikal vrati u istom stanju u kome je isporučen i da nije prošlo 14 dana od isporuke.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija i zajedno sa procedurom za povraćaj sredstava biće Vam prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine. Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima korisničke podrške putem poziva ili popunjavanjem formulara na linku KORISNIČKA PODRŠKA, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.

Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

Troškove dostave kurirske službe prilikom vraćanja robe snosi potrošač, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.